Monday, July 11, 2011

Bekerja

Assalamualaikum...

Alhamdullillah..Akhir nye dapat gak aku kerja.Setelah sekian lama menanti dan mencari. Hilang dah kemarau pencarian kerja.

Tapi ni pengalaman ke-2 aku kerja la. Pengalaman pertama kerja aku masa praktikal dulu. Aku anggap tu kerja sebab 4 bulan aku kat site..biasa nya budak praktikal 2 or 3 minggu ja kat site. Kerja pun banyak.Takde rehat sangat..

Untuk kerja ni, aku dapat kerja kat Ausfield sdn bhd. Walaupun company ni masih kecil, tp xpa la. Pengalaman mesti dicari. Asalkan ada pengalaman, nnt senang la cari kerja lain. Sebab sekarang ni semua syarikat tak kira kerajaan or swasta semua nya nak ambil pekerja yang ada pengalaman ja. Tu la sebab nya banyak fresh graduate yang menganggur. Ada yang dpt pun nnt sesiapa yang bertuah je la.


                                                   http://www.ausfield.com.my/archive/

Ni la logo syarikat yang aku kerja sekarang dan website dia. Sapa2 nk tguk profile company nie,sila la klik k..hehe..

p/s : sape2 nk bagi projek bleh jugak..hntr je msj kt blog ni k. Nnt sye bgtau kat bos..hehe..

No comments:

Post a Comment